چرا دف نواز خوبی نمیشی؟ همش شاکی هستی!
*هشت صبح بیدار میشی ، شایدم دیرتر
تا ۵ عصر کار میکنی ، نهایت ۷ ، اصلا ۸ شب خسته و داغون میرسی خونه؛
این وسط ها هی میری اکسپلور گردی ، با این و اون چت میکنی و …
شب هم یا با دوستات بیرونی یا داری فیلم و سریال میبینی یا داری بازم اکسپلور گردی میکنی و میگی دیره نمیشه ساز زدن و خسته ام
تهش شاکی هستی چرا دف نواز خوبی نمیشی ؟ چرا نمیرسی به یه ریزنوازی خوب و با کیفیت
یه سوال دارم ازت ، چرا باید بشی ؟ چرا باید برسی ؟*
اگه یه نوازندگی متفاوت میخوای ، باید متفاوت و اصولی تمرین کنی!!!
آدرس: قزوین، شهر صنعتی البرز، بلوار سهروردی، نبش آزادی ۲۰، طبقه بالای آبمیوه بستنی تو و من آموزشگاه اشراق
اشراق؛ آغازگر رویای موسیقایی فرزند شما
برچسب ها:دف ،دفنوازی ،گروه نوازی ،آموزشگاه دف قزوین ،
